عرضه صکوک اجاره 639 میلیارد ریالی شرکت داروسازی دکتر عبیدی

  • 5442 بازدید
  • شنبه, 16 اسفند 1399 12:15

با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک اجاره شرکت داروسازی دکتر عبیدی(سهامی عام) به مبلغ 639,554 میلیون ریال از روز یکشنبه مورخ 99/12/17 لغایت سه شنبه مورخ 99/12/19 با نماد "صعبید312" از طریق شرکت بورس اوراق بهادار تهران عرضه عمومی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه، دارایی مبنای انتشار اوراق اجاره شرکت داروسازی دکتر عبیدی تجهیزات ساخت و بسته بندی دارو می باشد که توسط نهاد واسط از داروسازی دکتر عبیدی خریداری شده و سپس بصورت اجاره به شرط تملیک به وی واگذار می گردد.

این اوراق 4 ساله و با نرخ اجاره بهای 18 درصد می باشد که این اجاره بها هر سه ماه یک بار توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب دارندگان اوراق واریز می گردد. ناشر این اوراق شرکت واسط مالی آبان چهارم (با مسئولیت محدود) بوده و عرضه آن از طریق شرکت بورس اوراق بهادار تهران صورت خواهد گرفت.

ضامن این اوراق بانک خاورمیانه بوده و شرکت های تامین سرمایه سپهر و گروه مالی گسترش کیان متعهد پذیره نویسی به ترتیب 51 و 49 درصد اوراق می باشند. ضمناً صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی کیان به عنوان بازارگردان و شرکت کارگزاری توسعه معاملات کیان به عنوان عامل فروش این اوراق ایفای نقش می نمایند.


بالا