صکوک پلاس در نمایشگاه صنعت مالی رونمایی خواهد شد

  • 588 بازدید
  • سه شنبه, 16 خرداد 1402 13:25

صکوک پلاس به عنوان پنجره تامین مالی ایران در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه در روز چهارشنبه مورخ 1402/03/17 در محل غرفه شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه واقع در سالن 38B توسط رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار رونمایی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه، مجید عشقی در آیین افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی با اعلام خبر فوق افزود: یکی از برنامه‌های ما این است که حجم انتشار اوراق برای تامین مالی تولید را افزایش دهیم. در حدود سه ماه گذشته حجم بالایی از موافقت اصولی‌های تامین مالی از طریق انتشار صکوک توسط سازمان بورس و اوراق بهادار صادر شده‌است.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به اهمیت الکترونیکی کردن مجوزهای تامین مالی و انتشار اوراق بهادار در بازار سرمایه اظهار کرد: در همین راستا، در نمایشگاه صنعت مالی آموزش نحوه انتشار اوراق بدهی(صکوک پلاس) رونمایی خواهد شد.

صکوک پلاس به عنوان پنجره تامین مالی ایران با ارائه نمونه‌ اسناد، مدارک، فرم‌ها و قراردادها و مکاتبات انواع شیوه‌های تامین مالی در بازار سرمایه ایران و همچنین محتوای آموزشی، بانیان و دست اندرکاران انتشار این اوراق را جهت انتخاب صحیح ابزار تامین مالی با توجه به شرایط آنها راهنمایی می‌کند.


بالا