صکوک پلاس در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه رونمایی شد

  • 880 بازدید
  • چهارشنبه, 17 خرداد 1402 15:27

صکوک پلاس به عنوان پنجره تامین مالی ایران در دومین روز نمایشگاه فاینکس 2023 با حضور مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، محمود گودرزی مدیرعامل شرکت بورس تهران، محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی بازار سرمایه و جمعی از مدیران در محل غرفه شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه رونمایی شد.

رونمایی از صکوک پلاس

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه (مُدام)، مجید عشقی در این مراسم گفت: بنگاه‌های اقتصادی در انتشار اوراق و فرایندهای مربوط به تامین مالی از بستر بازار سرمایه با چالش و ابهاماتی رو به رو هستند و به همین علت به سایر شیوه‌ها همچون شبکه بانکی‌ رجوع می‌کنند.

وی افزود: از این رو همکاران ما در شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه وبسایت صکوک‌پلاس را جهت تسهیل استفاده از انواع روش‌های تامین مالی در بستر بازار سرمایه راه‌اندازی کرده‌اند.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: متقاضیان تامین مالی از بازار سرمایه می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت این شرکت به نشانی sukukplus.ir به راحتی اقدام به تامین مالی از بازار سرمایه کنند.

محمد حسین صدرایی با معرفی بخش‌های متنوع صکوک‌پلاس در این مراسم اظهار داشت: این وب‌سایت به عنوان پنجره تامین مالی ایران با ارائه نمونه‌ اسناد، مدارک، فرم‌ها و قراردادها و مکاتبات انواع شیوه‌های تامین مالی در بازار سرمایه ایران و همچنین محتوای آموزشی، بانیان و دست اندرکاران انتشار این اوراق را جهت انتخاب صحیح ابزار تامین مالی با توجه به شرایط آنها راهنمایی می‌کند.


بالا